- Mi az amit iszol? Kakaó?
- Nem, Bedeco!
- Miiiiii?
- Bedeco!!
Ez a reklám a '80-as évek közepén a Szombat esti filmkoktél előtti reklámblokkban hangzott el gyakorta, amikor már az egész család hozzákészült, hogy a Menő Manó viszontagságai után végre elkezdődhessen a várva várt Charlie angyalai.
Ha igaz az az alaptétel, hogy a reklámok befolyásolni próbálják a potenciális vásárókat, akkor valljuk be, a '80-as években ez a fajta befolyásolás még tökélstesítésre várt. A mi családunkban nem is volt otthon soha Bedeco, hisz a reklám maszatos arcú gyereke meggyőzte édesnyámat, hogy a Bedeco nem kakaó, csak Bedeco. Hiába próbáltam egyszer-egyszer az ABC-ben becsempészni a kosarába, mindig kudarcot vallottam. Bedecot nem veszünk, csak kakaót! - mondta. A Bedeco ilyen körülmények között próbált piacon maradni, amikor már a Nesquik-nek saját hazai gyáró kapacitása volt. A reklámnak köszönhetően csak nagy ritkán vendégségben jutottam hozzá egy-egy pohár Bedecohoz, ami valójában nem is volt olyan rossz.
A '90-es évek elején a Bedeco privatizálásra került, és ma is létezik széles termékpalettával!
Lehet ma is kapni? IGEN!
(Holnap közkívánatra: Kajla csoki)