A vakációzást, felhőtlen lángos és palacsintaevést semmiképpen nem zavarnám meg oktalanul új bejegyzéssel, de most mégis ezt kell tennem. A Retro Gastro történetének kiemelkedő mérföldkövéhez érkezett a mai napon: a Goldenblog gasztroblog versenyében elnyerte az első helyezést, méltán bizonyítva, hogy a City Grill, a Macskanyelv, a Dunakavics, a Limo, a Sportszelet és a többi '70-es '80-as évekbeli gasztro kincs sokunknak fontos, és marad fontos a jövőben is. Köszönöm a lehetőséget a Goldenblog-nak a megmérettetésre, és a sok-sok Retro Gastro kommentezőnek, akik kiegészítették a visszaemlékezéseket, és tették népszerűvé a bejegyzéseket.

További jó vakációt mindenkinek, és ha valaki kideríti, hol lehet káposztás lángost kapni, mindenképpen írja meg!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://retrogastro.blog.hu/api/trackback/id/tr452138578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2010.07.08. 15:46:33

Hatalmas gratula!
Éljen a csokis kockasajt! :P

newnt55 2010.07.08. 17:08:20

Gratuláció!
megyek és veszek is egy Mókus csokit, vagy egy autósat, esetleg Bohóc csokit. A Kajla és a Kedvenc nugátot később eszem meg mert azok csak végszükségre jók.

Gabenmongya 2010.07.08. 17:43:52

Gratula!
Amúgy Gazdagréten a Frankhegy utcában van egy lángossütő, ott adnak káposztás lángost. Sőt, Balatongyörökön a strandon is, ha jól emlékszem.

Cikória 2010.07.08. 21:20:22

Gratula, és egy virtuális kisfiú-fejes drazsés doboz a sikerért!
Csak így tovább!!!!

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.07.08. 23:18:30

Gratulálok! Nemrég fedeztem fel a blogot és még csak arra volt időm, hogy átfussam miről is volt már eddig szó, de így is nagyon szép emlékeket - jobban mondva ízeket - idézet fel bennem :)! Csak így tovább!

Cinyesz 2010.07.08. 23:33:27

Blogkalandozás közben akadtam rá erre a blogra és ma este teli hassal mégis éhesen megyek aludni. Emberkínzással ér fel végignézni a termékeket, de nem lehet abbahagyni! Arról nem beszélve, hogy egyébként is külhonba szakadt éhes magyar vagyok és akkor leo jégkrém, túrórudi, boci csoki, utasellátó, pilóta keksz és társaik. Nem lehetne ezeket az eredeti recepteket valahogy megszerezni és visszaállítani az eredeti ízeket?!

Darwi Odrade · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.07.09. 06:50:04

Gratulálok!
Ez a blog számomra egy időutazás, érzelmekkel teli, boldog nosztalgia, csavargás a kiserdőben és a Fekete-víz partján. Az Igazi Kalandok idejét idézi.

retro gastro 2010.07.09. 09:51:34

Köszönöm mindenkinek a gratulációkat!!!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.07.13. 11:12:35

Gratula, óriási jó ez a blog :)

Mitya Ivanov 2010.07.13. 14:57:35

na erre nem számítottam, gratulálok. Gondoltam benézek, hátha van valami új, erre tessék.

Erre iszunk egy bambit asszem!

AlbA 2010.07.14. 20:32:16

Én is gratulálok, hajrá , retro gastro...!!!!
De megennék most örömömben 1-2 doboz Derby kekszet... :-))

Bon Viki · http://chocologia.blog.hu/ 2010.07.14. 20:43:26

A Goldenblog gasztro-versenyét figyelemmel kísértem és nagyon drukkoltam Neked.
Gratulálok a sikeredhez!

Remélem az első helyezés arra is ösztökél Téged, hogy a közeljövőben a vakációt felváltsd a kemény munkára, hogy jövőre is megpályázhasd ezt a pozíciót :-)

Kérdésedre a válasz pedig, a szentendrei lángost merem ajánlani!

retro gastro 2010.07.14. 22:49:07

Köszönöm az újabb gratulációkat, és a tippeket a káposztás lángoshoz! Retro Gastro tanévnyitó szeptember 1-én 07:45-kor (úttörő egyenruhában). Addig is további jó pihenést mindenkinek!

Szalacsi_Dezső 2010.07.25. 10:08:09

régen jártam erre, remélem nem maradok le a jókívánságokkal és gratulációkkal.
Ügyes volt. Ahogy az úttörők mondták: Előre!

Mákvirgács 2010.07.26. 12:20:47

Hali! Én is csak bekukkantottam....és nagyon örülök, grat az elismeréshez :)
Továbbra is:......rendületlenül ;)

Nefernefernefer 2010.07.27. 09:16:09

Hú, a gratulációmmal már kicsúsztam a 8 napból, de azért csak HURRÁ!!! Épp csak benéztem, hogy van-e valami mozgás, és lám. És persze az is látszik, hogy vagyunk páran, akiknek hiányzik a napi retro-betevő, és rendszeresen bekukkantunk. Kicsit persze aggódom a szeptemberi újrakezdés miatt, mert a téma (sajnos) nem kimeríthetetlen, és a nagy részét már lefölöztük...

Karnamantra 2010.08.05. 10:53:35

Gratula:)
A blogod hatására szoktam rá újra a Metro szeletre :))(Nagymező-Andrássy Match-ben mindig van, 65 pénz)
süti beállítások módosítása